Misja Instytutu organizacji „INORG”:
Jesteśmy po to, aby naszą wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem pomagać Klientom, funkcjonować efektywniej i skuteczniej, współprzyczyniając się do ich sukcesu rynkowego.
Wykorzystujemy nowe dziedziny wiedzy i metody badawcze, które są motorem kreatywności i przedsiębiorczości w budowaniu siły i ekspansji rynkowej naszych Klientów.
Oferowane przez nas produkty cechuje wysoka jakość przejawiająca się wysokim poziomem merytorycznym, kreatywnością, utylitarnością.
W pełni angażujemy się w rozwiązanie problemów naszych klientów spełniając ich potrzeby i oczekiwania.
Stosujemy najwyższe standardy etyki biznesu.
Dlaczego My?
Źródła naszej przewagi konkurencyjnej – co wyróżnia nas spośród innych firm doradczych.
Naszą pozycję konkurencyjną na polskim rynku usług doradczych budujemy ze szczególnym uwzględnieniem następujących, stale rozwijanych kompetencji:
Tworzymy zespół ekspertów o wysokich kwalifikacjach, którzy stale rozwijają swoje kompetencje (nasi pracownicy poza bogatym doświadczeniem zawodowym posiadają tytuły doktora nauk ekonomicznych, dyplomy MBA amerykańskich i polskich uczelni oraz liczne certyfikaty i ukończone kursy).
Dobrze znamy specyfikę polskich przedsiębiorstw, a także problematykę prowadzenia biznesu w warunkach restrukturyzacji i reorganizacji (co, oprócz zrealizowanych licznych projektów doradczych, potwierdzają liczne publikacje w polskiej prasie).
Nasze wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i racjonalizacji organizacji i zarządzania oraz znajomość specyfiki przedsiębiorstw wielu branż, jednostek badawczych i samorządowych przyczyniło się do opracowania unikalnej (prawdopodobnie jedynej takiej w kraju) bazy danych obejmującej rozwiązania organizacyjne.
Dysponujemy wyspecjalizowanymi narzędziami dla różnych rodzajów organizacji, w tym dla firm przemysłowych prowadzących działalność w ruchu ciągłym, firm logistycznych, jednostek samorządu terytorialnego, biur inżynierskich i instytutów badawczo rozwojowych.
Naszą cechą jest wyjątkowa elastyczność w sposobie rozwiązywania problemów Klientów (od zarządzania tymczasowego i outsourcingu wybranych funkcji zarządzania, do doradztwa partycypacyjnego poprzez udział w zespołach zadaniowych złożonych z pracowników klienta).
Oferując jakość usług i renomę marki na poziomie największych międzynarodowych firm doradczych, świadczymy usługi po niższych cenach.
W konsekwencji, według opinii naszych klientów (na podstawie najczęściej powtarzających się opinii z listów referencyjnych) naszą pracę cechuje:
dobra współpraca z pracownikami Klienta, przyczyniająca się do społecznej akceptacji wyników prac,
wysoki poziom utylitarności,
stosowanie sprawnych i dojrzałych warsztatowo metod organizatorskich,
wysoki poziom merytoryczny i klarowności wywodu, ułatwiająca wdrożenie,
wnikliwość i rzetelność,
trafność formułowanych wniosków, przy jednoczesnej elastyczności i umiejętności dostosowania projektu do oczekiwań kadry kierowniczej.